Продавець Інтернет-магазин "MobyMix" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
168 відгуків

Аудіотехніка

Стереофонічні навушники (навушники) — два телефони з оголовьем, призначені для підключення до побутових радіоелектронним апаратів[1]. Навушники являють собою пару невеликих за розміром головних телефону або блоку навушника[2], що надягають на голову або вставляються прямо в вушні канали. Навушники часто застосовуються в побуті та у професійній діяльності для мовленнєвої зв'язку і прослуховування музики і мови, коли необхідна мобільність або звукоізоляція від навколишнього простору. Навушники з прикріпленим до них мікрофоном утворюють головну гарнітуру. Іноді у професійній діяльності замість пари використовується один окремий навушник, він називається монітор.

В технічній літературі замість слова «навушники» традиційно використовується термін «головні телефони». Термін виник, найімовірніше, в результаті буквального прочитання англійського слова headphones (англ. head — голова, phone — телефон)[3]. Ще в 1899 році в одному з перших радіоприймачів, створених Олександром Поповим, перетворені з радіосигналів звукові хвилі, згідно з описом, прослуховувалися через «головні телефони». Назва ж «телефон» (від д.-грецьк. τῆλε — «далеко» і φωνή — «голос», «звук») вперше застосував Філіпп Рейс у 1861 році.

Класифікація навушників

Накладні навушники
За призначенням
моніторні (студійні) — цей тип має найвище і збалансоване по частотах якість звуку, навушники призначаються для роботи на студіях звукозапису. Щоб звукорежисер міг чути дрібні дефекти запису, моніторні навушники мають дуже високу деталізацію звуку, особливо у високих частотах, що, проте, обмежує їх застосування в побутових умовах, оскільки багато любителі музики вважають таку деталізацію (выявляющую всі сторонні і фонові шуми, потріскування мікрофонів тощо) зайвої і неприємною, особливо для старих та концертних записів;
споживчі — призначені для непрофесійного використання. Такі навушники можуть мати навмисно дисбалансированное по частотах звучання, виділяючи, наприклад, низькі частоти або середні частоти. В таких навушниках також більша увага приділяється дизайну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner